هنوز برای تو مینویسم...

هنوز هم عاشقانه‌هایم را عاشقانه برای تو مینویسم..

هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف میزنم.

هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است...

این روزها دیگر پشت پنجره مینشینم و به استقبال باران میروم.

میدانم پائیز، هنوز هم شورانگیز است.

میدانم  یکی از همین روزها کسی که نبض زندگی من است،

کسی که جز تو نیست بازمی‌گردد...

میدانم تمام میشود و ما رها میشویم؛ پس بگذار بخوانم:

اولین عشق من و آخرین عشق من تویی

نرو، منو تنها نذار که سرنوشت من تویی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:,ساعت 14:12 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com